Kort antwoord: we leveren in de meeste gevallen binnen enkele dagen.
We nemen altijd eerst telefonisch of per e-mail contact met je op om samen een geschikt bezorgmoment af te spreken.
Zo gaat het in het kort:
- Planning op maat – Na je bestelling bellen/mailen we je om een leverdag (en indien mogelijk tijdvak) af te stemmen.
- Bijzonderheden check – Tijdens dit contactmoment kunnen we vragen naar toegankelijkheid (verhard/vlak, breedte poort/oprit), eventuele restricties (venstertijden, buren, drukke straat) en jouw voorkeuren (neerzetten links/rechts, wel/geen machtiging bij afwezigheid).
- Bezorgsnelheid – In de praktijk kunnen we vaak binnen een paar dagen leveren; in drukke periodes plannen we de eerstvolgende beschikbare dag met je in.
- Bevestiging – Je ontvangt een bevestiging van de afspraak per e-mail (en waar van toepassing een update op de dag zelf).
- Niet thuis / omboeken – Plan je liever om of ben je onverwacht afwezig? Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan verzetten we de levering in overleg.
Tip ter voorbereiding
Zorg dat de afleverplek vrij, verhard en vlak is (geen grind/gras), en dat we er met een palletwagen goed bij kunnen (richtlijn: ±1,2 m breedte). Dat voorkomt vertraging en maakt leveren vlot en veilig.